BB-final

Sett BB finalen nu nyss som vanns av härliga norlänningen Simon:P En värdig vinnare tycker jag. Vet att det är ett riktigt "nolife" program men följt det nästa ifrån start och har man en gång börjat så är det rätt svårt att inte fortsätta av någon anledning.. Spelade hur som helst ingen som helst roll för mig vem av Peter, Martin eller Simon som vann, rätt personer i finalen var det iallfall!:) Skulle nog aldrig kunna vara med i något liknadne program själv för gud så vissa gör bort sig mycket. Tänker bara på Madde som folk skrek hora efter på finalen i direktsänd tv. Stackars tjej, vad pinit.. Det var väl rätt omoget av dem att skrika så, men hon har väl bara sig själv att skylla egentligen, hon betedde sig ju faktiskt rätt mycket som en sånn.. Eller det där lät kanske fel, det är inte någons rätt att trycka ner en person så, men menar att man tyvärr kanske får räkna med att få sådana kommentarer om man beter sig som hon gjorde. Jaja nu ska inte jag vara den som dömmer folk här, jag är väl inte guds bästa barn jag heller:) Hur som helst, nanna kudden på detta, med älsklingen. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0