Give the world some love today!

YEY jobbdagen är finito! Kändes som att den höll på i en evighet, satt och räknade sekunderna mot slutet tror jag. Men nu är jag äntligen hemma, och verkar inte bli något jobb imorn. Inte vad jag vet ännu i allafall. Har inet speciellt att skriva faktiskt eftersom att denna dag bara innehällit jobb och det vill ingen läsa om och det är verkligen inget jag vill skriva om heller för den delen;P

Kände mig lite halvt nere imorse när jag gick upp men sen fick jag världens sötaste mess av pojkvännen där det stog att han saknar mig, att jag är världens bästa och finaste flickvän och att jag är hans ängel, efter ett sånt sms kan man inte bli annat än superglad! Det gjorde min dag, så jag tycker att vi alla ska göra detta imorn! Skriva ett fint sms till en person som betyder mycket för en och göra den personens dag! Sprida lite glädje och kärlek är aldrig fel!:)

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0