Ny hårfärg??!

Hej igen! Tycker iofs om den hårfärgen jag har haft men funderar ändå på att byta, skulle vilja bli ljusare igen. Eller egentligen skulle jag vilja ha rödbrunt hår men när jag ändå gör en avfärgning tänker jag passa på att vara ljus ett tag. Har kollat runt mycket bland hårfärger och hittat en som jag tycker är mycket fin, bloggerskan Isabelle Strömbergs. Laddar upp ett par bilder. Ge gärna en kommentar om vad ni tycker!

 

Vad tycks? Skulle jag passa i denna?


Tjejen i mitten alltså. Bilderna är tagna ifrån www.isabelles.nu


Kommentarer
Postat av: Alina

haha svårt att se för den passade inte så bra på henne när hon var så .. brun. det blev lite för konstig kontrast mot hennes hy. men jo, kanske lite grå. fast fin och somrig. mer lättskött än vad du har nu på sommaren! utväxt syns mindre också :)

2011-06-19 @ 22:36:29
URL: http://lifebyalina.blogg.se/
Postat av: Saga

Tack för svar!:) Fast jag tycker den kontrasten är fin när man är solbränd och brun och med ljust hår. Jag tycker inte hon är så överdrivet brun heller faktiskt. Men det är jag det:) Kan hålla med om att den kanske är lite grå.

2011-06-20 @ 18:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0