Shopping

Hej igen:) Denna vecka som gått har jag hunnit med så mycket! Har redan glömt hälften av allt, haha! I tisdags åkte jag till haninge centrum för lite shopping. Det var väldigt länge sen jag åkte iväg för att bara få shoppa vad jag känner för. Sådet var riktigt kul, hittade en del saker jag känner mig mycket nöjd med:) Så gick jag och klippte mig på Hårklippet. Tycker faktiskt att de är riktigt duktiga där trots att de är billiga, kan rekomenderas. Desutom färgade jag och plockade mina ögonbryn på samma salong. Känner mig väldigt nöjd med resultatet, dessutom slipper jag måla ögonbrynen hela tiden hehe. Eftersom att jag är naturligt blond har jag även väldigt ljusa ögonbryn, så det passar inte riktigt till mitt mörkt färgade hår;)

Köpte även med mig depends nya gelénagelsett. Det tog riktigt lång tid efetrsom att jag aldrig gjort det tidigare och det var inte lätt. Men resultatet blev rätt bra:) Vissa naglar blev inte alls snygga men de flesta ser bra ut och nu vet jag hur jag ska göra till nästa gång!

Haha och det var bara halva tisadagen det.. På kvällen kom Alina. Vi har pratat om att köra en sleepover nu ett tag och äntligen blev det av. HAde himla roligt, gillar den bruden skarpt! Det blev bara en massa skitsnack hela kvällen lång och en massa ost-ätande för vissa;)<3


Här är några av mina fynd från shoppingen. En sommrig blomma att ha i håret, rätt söt faktiskt. Köpte även en väldigt bra flytande eyeliner från Isadora och ett läppstift från samma märke. Kan rekommendera båda, verkligen!  Resultatet av gelekittet ser ni tillhöger.

 

<3


Kommentarer
Postat av: Alina

hahahah gissa vad jag äter nu? men fan, efter en vecka på P&L är det tametusan ok! scheisse. ses snart igen för minst lika bra träff tycker jag! :) puss

2011-07-03 @ 21:26:54
URL: http://lifebyalina.blogg.se/
Postat av: Saga

Hihi vad kan det va?? Det är det absolut, framförallt om man kommer hem med en bruten arm också;O Självfallet snäckan, snarast!<3

2011-07-11 @ 17:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0