Dit och tillbaka igen

Kom hem klockan 23 idag efter att ha slutat klockan nio på jobbet. Blöö. Men nu har jag fått tjäna några kronor iallafall, så det känns gött:) Pappa kom hem från sin resa till Skottland idag och fick en låda med saker från Jean Paul Gaultier. I fanns en mycket söt påse, en perfym och en kroppslotion:) Yey! Luktar underbart gott faktiskt, tänka sig att farsan hade sån bra taste!;P  Kan rekomenderas!

Nu till något helt annat. Eftersom att jag har kämpat en del med träningen till och från senaste året och varit väldigt flitig nu senaste tiden så fick jag idén att gå in och kolla upp gamla bikinibilder på mig, refresha minnet litegranna. Har ju knapt sett någon förändring men det är ju rätt svårt eftersom man ser sig själv i spegeln varje dag. Men herre gud vilken skillnad det är!!! Trodde inte att det skulle vara så stor skillnad som jag faktiskt ser att det är när jag går tillbaka. Det var väldigt roligt att se. Men fy fan vad ful jag var för några år sedan, haha! Det är sånt man har förträngt:P 
Nu är det 2 år sedan jag tog studenten och det låter lite konstogt men jag har gått ner nästan 6 kilo sedan dess. Jag har inte själv sätt någon skillnad, vilket man borde göra. Det är ändå sex kilo. Men när jag gick tillbaka så kunde jag faktiskt förstå! Jag var mycket rundare om kinderna och lite rundare om det mesta då, hehe. Kan tänka mig att den störtsa förändringen blev när man slutade småäta framför datorn, som man (eller i varje fall jag) gjorde hela tiden när man satt upp sent med plugg. Blev ofta någon lite chokladbit eller liknande bara för att man inte skulle ta livet av sig under tiden man satt där:P Kanske tar och lägger upp bilderna sen.. Om jag vågar, det är det tvivel på(A) Larviga jag är:) Jaja nu är klockan halv hundra och jag är fortfarande uppe. så säger natti nu! Sov sött/ S
 


Fick blommor av Alex igår som han plockat själv. Vilken söt!:)


Och så perfymen jag fick av pappa. Tänka sig att ha så snälla karlar som uppvacktar en hela tiden! Lyckos mig!;)

Kommentarer
Postat av: Alina

Men duktiga du, skoj att du ser resultat! Fas ful var du ju inte förr heller!! Men goodie att du trivs nu :) En annan skillnad är väl kanske att du inte fullt lika ofta sitter uppe halva/hela natten för att plugga, det är inte för inte som det kallas skönhetssömn faktiskt.. :o

2011-06-09 @ 11:33:29
URL: http://lifebyalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0